今日一早起身...之後食完野又訓過..之後有人add我..唔回又唔得wo..咁就起左身la..
講到咁上下又冇左人影wo...屋企日日又冇人得返自己一個人係屋企..悶死...@∼@
之後冇野做..又訓過...起身同kb講下野咁...
依排自己都唔知做咩..咩都唔想做...但係又想知道咩發生wo...
依家先知道jin同p行街街o...又話buy左個電話同d33咁..
jin ar..你又buy新電話想死ar....不過你buy d電話都係唔錯的呢..
上次個部hk都有..依家你依個又唔知道得到幾時law..@∼@ |