金日,,好晏先起身..差d搭NG到班車.. .\/.
返到學校,,nothing..佢地又進行抄功課行動了..
根注..英文,,冇麥野..小息..又落左去食野,,
Maths..nothing,, PE..打排球*
lunch!! go 7 仔,,返到學校..根注KI又拉返我去7仔睇野,,
ka..走來走去,,之後.. [ pth..訓覺,,] [ geog - 畫水樽 ]幾拎架,,
最尾一堂,,電腦,,ka..放左學,,行左一陣..之後,,又陪KI去買野,,
之後去左食野..6點幾就返屋企lu* 掰
|