今日!12點到出左去上水飲茶∼飲飲下就飲到4點幾∼悶到乜咁∼d大人就好開心係到傾計∼之後行到6點就返taipo la..返到黎就去左m記坐陣∼點知見到billy係到食雪糕∼佢同一個男仔一齊∼but我都當見唔到~哈∼之後我就去左食"冰"∼透心涼牙∼之後買左m記返去我姑姐home食∼一邊食住一邊打日記∼正牙∼返到黎係icq到hi人~10問9唔應~最憎d咁既人∼唉!唔講lu..∼好唔happy 牙!!點會有d咁既人嫁!!