今朝!好早起身~因為有2條'粉旦'叫我8:15係m記等~之後返學校~真係好開心~因為~今日係我地最後既一堂'保習'~放左之後~諗住跟住狗王嫁嗎~點知佢一見到我地就驚~所以行左第2條路~再之後就去左ki屋企打電話比人~睇下有邊個去bbq嗎∼最後都有10個~都唔係好多人~不過我諗一定好好玩~因為個到d人全部都係玩得既~之後~我地就buy左d ting日要個既野~分好邊個帶返屋企之後~咪各自各返屋企囉~返到屋企都冇乜野~所以都唔講lu..ting日肯定好玩到爆姐!!