寫日記 會員中心 儀滴論壇 登入diaryxp 登出diaryxp
 
暱稱: {`◆MaNdY-}
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

2007-01-05

 
2007 年 1 月 5 日  星期五

無奈的一天,,, ( 呢個說話咁熟既...琴日係唔係打過呢...+ +" )

今日既考試真係好難呀!!! ( 講真嫁~英文呀...唉~仲諗著會好簡單天... )

有成9頁咁多 ( 想做死我地咩 **時間又唔係多喎...唉~ )

考口試我先樣呀...( T _ T )

本身諗著可以講多小小...

所以口快快講左個so字...

但係時間又唔夠喎... (= =)

所以我so完之後就講再句...

that is the end ,thank...

樣7呀!!! (# #)

考完試之後...

我就跟左Cindy去佢屋企做Project,,,( 佢屋企都幾大下嫁... )

做到5點幾就同佢出去行左一震...

跟著我就番屋企啦~

 

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 mandy3110 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 mandy3110 的日誌 ]