金日係我地鳳溪既校運動會...
起初真係好無聊lo~
個個跑一係一個好快叧一d好慢咁
但係但一個4x100閎接力就好睇啦
因為有我地鳳一既女''fly''人同廖潤琛既一個跑得好快既男仔跑
有好多人都話果個女''fly''人一定勝...
點知個女''fly''人就輸左比個小學既人
我地睇同眼都定哂
仲o哂lo 真係令人驚訝...>3<''
唉...個中學輸左比個小學
中學果個仲要係鳳一既
我真係覺得樣衰牙...
我地1點30分到就走啦
去左食飯..
之後就係上水周圍行...
行完就番粉嶺打羽毛球
打到7點到就開始番屋企lu~