I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
曾經太過年輕 卻絕對真心
開… 一個人開車是最寂寞的
但是別… 別扭開收音機來聽聽歌
因為有些歌曲是很傷人的
太容易就會想起你了

如果那天病了
約會換了
我們就不遇上了
或許就能微笑 幸福靠著
比你更好的另一個
mandy629
暱稱: ×°粉紅高電壓
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
開心
冇是啦
傷...
金日都過得oK既
比出賣
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 27
今日人氣: 21
累積人氣: 1383
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


上大陸 開心 分類: 未分類

 金日我同牙妹一齊一早起身去梳洗.梳淺之後我地就換3 .kO哂d野之後之落去樓下等姨媽同表姐,等左一陣之後就睇到佢啦~~

睇到佢地就去搵埋姨丈車我地去粉嶺火車站到搭火車...(搭車既野唔講啦)

我到上到大陸之後就搭巴士去到動物園落車.我地一入到去都係冇咩野...走左一陣我地就去左一到叫寵物商店既地方,果到D人既寵物真係好勁嫁,你要D咩就攞咩比你...睇完寵物商店我地就去睇表演...因為果到係動物同人走都係一條路,我地走走下無啦啦有動物係我地後面叫...勁恐怖...

睇完表演,我地就去玩水上單車..D天鵝真係好恐怖LO~仲恐怖過d動物無啦啦係你後面叫牙...玩完水上單車之後都係5點幾啦,動物園6點就關門...我地想走果時有一個女人叫我地玩果個水上波波.真係好好玩嫁...玩完之後就走啦..

去左搵媽咪食小肥羊.食完就番番去香港lu~

金日真係玩得開心牙..






訪客留言 (返回 mandy629 的日誌)


糖仔 於 2008-03-30 12:26 PM 發表:
hi hi我係皮皮~唔知冰個掛住..
拍拖●唔埋我e 個朋友尼??
有唔+我做好友..>,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔知點+啊''如果你有你個blog既網子就係到or msn比我啦''
最重要既係你個好朋友唔可以唔記得我仲有要叫我出泥啊> 3 <''
Posted at 2008-05-10 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka2323 於 2008-02-25 03:14 AM 發表:
牙表妹 -\/- ''
仲咩咁耐唔打bl0g a________av
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咁好耐性啦開始> 3 <''
Posted at 2008-05-10 12:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



o520love 於 2007-12-29 02:39 PM 發表:
我今日生日牙,,可唔可以幫我留個cm牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]