金日我一早ko哂d野可以出去番學啦,但係等埋我個fd仲等到夠鐘> 3 <''
因為我同個fd一齊入學校比D 老師以為我地兩個曠課
無啦啦企左係培育室幾個鐘
又係到屈我地兩個話一定係一齊周圍走食埋個早餐先番=]]
如果係既我地唔會8點2打鐘8點3就番到去啊?曠課會咁早??
D老師都冇腦既
之後差唔多luch果時就放左我同個fd lo~
到左放學問人借野老師以為我傾計無啦啦又要我企左係到''好無奈lo~> 3 <'''