I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
曾經太過年輕 卻絕對真心
開… 一個人開車是最寂寞的
但是別… 別扭開收音機來聽聽歌
因為有些歌曲是很傷人的
太容易就會想起你了

如果那天病了
約會換了
我們就不遇上了
或許就能微笑 幸福靠著
比你更好的另一個
mandy629
暱稱: ×°粉紅高電壓
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
開心
冇是啦
傷...
金日都過得oK既
比出賣
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 27
今日人氣: 4
累積人氣: 1422
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


又黑仔啦 無奈 分類: 未分類

金日我一早ko哂d野可以出去番學啦,但係等埋我個fd仲等到夠鐘> 3 <''

因為我同個fd一齊入學校比D 老師以為我地兩個曠課

無啦啦企左係培育室幾個鐘

又係到屈我地兩個話一定係一齊周圍走食埋個早餐先番=]]

如果係既我地唔會8點2打鐘8點3就番到去啊?曠課會咁早??

D老師都冇腦既

之後差唔多luch果時就放左我同個fd lo~

到左放學問人借野老師以為我傾計無啦啦又要我企左係到''好無奈lo~> 3 <'''






訪客留言 (返回 mandy629 的日誌)


toNyYaU 於 2008-05-19 09:49 PM 發表:
cM`'
黑仔呢'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點解話自己黑仔呢??
 
點都好啦''泥多d啊''welcome   welcome
 
要叫我出去玩啊!!!
 
Posted at 2008-05-19 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]