係我全心全意相信你既時間 你做僅咩? 到底係真係我太蠢 係人都信定點?! 我初頭真係覺得你好了解我 但 E+ 可以收啦 你好多野都唔明
有唔開心叫我講出黎 我講既時侯 我好想問下你有冇聽!? 我講僅既時侯 我好想問下你係度做僅咩牙
有太多太多既野 令到我唔想再講 已經唔係第1次啦 點解仲可以咁蠢去信?!
單純!? 單純?! 結果咪就係E+ 咁羅!!!!
自作多情! 開心?! 我真係唔知可以點講
永遠都係咁 係我最開心既時候 就會一腳踢毅我落地獄
幸福太美 樂極 會 生悲