如題 是真的嗎?! 我已經沒有經常想你了 可是怎麼還會夢到你呢
第2次夢到自己喜歡的人 夢境雖不同 但動作依然 手牽手 可惜 始終是個夢
我該停止想念 扮成弱者去挽留 就永遠給你自由 我要狠下心腸 不 再 想
放假 :) 一年一度既盛事又到啦 :) 唔知今年會去邊呢 ;p