今日day4。。
體育堂超悶啊!!!仲比人鬧..嘻。。..今日唔系跨欄喔0.
點知系-—跳遠。推圓球(唔識。哈0)唔知點解好想試下跨欄啊..『但又驚仆街喔』
科學堂系度訓覺...英文堂聽歌『好搞笑啊』
今日玲姐唔知做乜?放學好嬲一支箭就走左0。。
放左學同琪..兒去左電腦室..整個D唔知物鬼東東.^^
我電腦好差..so我唔中意去叻..哈
郁悶中!!!