星期6。。
甘快又到了悶的假期...
一日都系屋企對住部電腦。0悶死了^^
今日訓覺訓到10點就起身、就繼續褒『無敵珊寶妹』幾好0睇的。。
1點就去左買M記翻屋企吃0...嗯×真美味XD
一邊吃一邊睇『Thank you』享受哦××8
聽日家長會...都唔知去課室還是去禮堂XX..煩+
唔想去啊...