星期日..
9點幾去開家長會...
一朝都系禮堂、悶到抽筋啊!!
同d friend去左小食部..阿媽系上邊聽D無聊野、
今日有表演喔『武術。舞龍。雀士舞』
完左就翻課室見老師..無特別..
下午去元朗shopping、、
影左D相。。。