今日星期1。。放假
琴日家長會so今日補假。哈
今日翻左蒙小。。見到好多個老師.傾左陣計∼
我地陸運會夏sir會去啊!!
距地集左队就走人了...今年黃sir教3年班...距話比人扽冬菇..哈
跟住肥沅就同我去穿左耳..哇。爽 啊、、但好驚發炎啊!!
穿完就去左八角打排球...過左一陣梁思辰又來左...又過一陣c班練樂姚都來左...
5點走人...距地中系度..累死了