今日day5。。
今早同肥沅一起行路翻學!!
原來行路仲好過搭車...搭車逼死!!
今早又系做D物鬼健身操。。低B
唔知點解今日好鬼憎距條八婆..好想打距。‘扮灑野甘。。
‘收皮啦
今日又要去精補班。。悶啊!!
5點放學走人...寫到來呢到先
Bye