聽日就系啊琪生日lu。。。(生日快樂哇)
哈 !去距個生日會.
希望唔好落雨啦!!
我地一定要玩死d男仔 啊!!知嘛?
好期代啊!!、
放埋聽日就翻學啦。。超唔想翻咯;,.";,./;'
哎...唔打了