哎...
死人黃華英上課玩。傳紙仔就話要見家長
吃屎啦你。。真系好想屌9你
甘少葛事都話要見家長!!癡線架?
有病就去睇醫生啦∼
破壞灑我系屋企葛乖乖女形象。。哈哈
今朝吖媽10點幾就去左學校!!
哎...衣家都唔知點!!
今晚又比人罵啦!!死得;吖!!
哎!我要下定決心考去a班吖。。d fd全部去灑a班....
區嘉敏
你要努力吖
哈哈