哎。。
琴日到今朝都好期待出去會玩得好瘋!!
點知。。。
哎...一d都唔開心。。吖儀又唔見左部電話!唉
今次生日真系唔慌唔難忘吖!
哎...
我都知我d脾氣差。。
我都唔知點解會甘!!哎...
吖儀話我突然好似變左第個人甘。。唉..我都唔想。。但系,
算。。