今朝要翻學。。講乜匯報..
勁悶吖!!
放左學。。同阿琪。玲去左M記食野。。行左陣屯市。坐低傾下計!
坐左一陣就翻左屋企。唉...成個下午對住部電腦。真系悶到抽筋吖!!
呆系到聽著歌。突然有好多野想做吖!!!
好想快d出來讃錢。。哈哈...成個下午就系系度發白日夢!!
唉..越來越唔想放假。勁悶吖。。對住部電腦又無野做。。。唉...、
好想出去玩翻日瘋葛。。哎...
考完試一定要出去玩到瘋左...唔可以放過每一秒!!!哈哈