| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
2009-10-02  |
分類: 未分類 |
打返里兩日葛野~
琴日吖傑哥生日~去左唱k
距首首都唱~不過唱得就~ha
琴日玩得好瘋吖..
系度同你講聲生日快樂先∼
今日
一早就掉位啦~
一開始坐左去第1個位~O灑啦
我甘高坐第一個位~好彩衣家掉後左小小~
個位都算ok~
下午英文堂就系度玩~
落左去123室~..第2堂就系課室玩~
happy~
各位..中秋節快樂哦~
唔打啦~
留CM吖!!
|
網主回覆
thx。/
中秋節快樂~ Posted at 2009-10-04 11:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-10-04 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx./
中秋節快樂`~ Posted at 2009-10-03 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你叫我咩話
中秋節快樂喔~ Posted at 2009-10-03 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx。/
中秋節快樂~ Posted at 2009-10-03 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-03 02:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./
中秋節快樂~ Posted at 2009-10-03 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fIgI 於 2009-10-03 11:20 AM 發表:
CoM`
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-03 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-03 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-03 01:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|