| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
2009-10-27  |
分類: 未分類 |
我要改我葛脾氣‘;
唔可以再甘落去啦!!!
|
|
|
係未先?? 哈哈 5通因為要... [[[[[溝仔]]]]]
|
網主回覆
唔系啦... Posted at 2009-10-30 12:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-29 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok. Posted at 2009-10-29 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好多wo Posted at 2009-10-28 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
脾氣要落10成力去改. 臭脾氣要落1000000成力去改v.v
|
網主回覆
呵呵~ Posted at 2009-10-28 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2009-10-28 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
tHX./ Posted at 2009-10-28 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我根本就唔串xd Posted at 2009-10-28 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哼.你唔支持我..>,<
到時發起火上來殺死你吖 Posted at 2009-10-28 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-10-28 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|