| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
...  |
分類: 未分類 |
哎..
今日好黑仔吖```
中文堂比人鬧。挑‘’話我態度差
落左堂叫我出去..轉登系發仔面前鬧我```挑..
發仔叫我去靜思室...條仆街老姑婆又叫我落去圖書館傾計``
傾屁咩``米又聽距訓話```落到去咩都話『嗯}架啦..
走個陣難系熟甘...挑/挑。挑
到左宗教堂..又比miss 潘叫左出去~``
又系度問中文葛野..同埋d私人野
跟著就去左靜思室寫事件說明書```
胡海洋管..個個都系靜思室玩..轉登慢慢寫··唔落去上宗教堂...^^
放學翻到屋企門口..先發現唔見左條鎖匙```可能留左系課室~.
企系門口一陣就落左去`個商場行左陣‘’等吖哥翻先有得翻屋企~``
唉..今日真系‘’‘黑到啊!!
留CoMmEnT''先好走吖!!
|
|
|
c0mm3n7;)`# c0mm3n7;)`# c0mm3n7;)`# c0mm3n7;)`#
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-11-11 04:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
話我低死??
你坐我隔離咋..你小心d
哈哈^^
Posted at 2009-11-10 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
米系咯..
我一點都唔壞^^ Posted at 2009-11-10 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-11-10 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
` 搞錯吖你地..
衰人 Posted at 2009-11-10 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx./ Posted at 2009-11-10 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
搞錯吖你.. Posted at 2009-11-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IKk 於 2009-11-10 08:44 PM 發表:
錦勁架你
|
網主回覆
^^.. Posted at 2009-11-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fIgI 於 2009-11-10 08:40 PM 發表:
comment 曳豬
|
網主回覆
Thx./..豬豬 Posted at 2009-11-10 11:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|