| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
2009-11-19  |
分類: 未分類 |
今日去旅行``(大帽山)
一早就同左梁婉玲去買零食..
去個陣系車度又玩脾牌-贏左啊佳10蚊..哈哈
頂..不過我掉左10蚊==天都唔比我贏d錢...嗚嗚
去到..勁凍lo``
等D男仔透左爐就燒野食``
好飽吖..今日吃左甘多野-肥死喇``
燒玩就成大班去行山``
敏同距條仔恩愛到吖
見到距地kiss‘’‘哈哈
哇``
行山累到我死死下```d路斜到吖...差d錄左落山囖```
嚇鬼死我囖``(吖琪仲系度笑><)衰人..錄落去都要拉埋你吖...哈哈
不過越刺激就越好玩``嘻
過左陣..系度玩捉迷藏```
累死喇``d男仔跑上山``捉死我啦``又跑到鬼甘快``
吖福6個人都捉距唔到``勁抽吖==
吖恆唔夠3秒就比距捉左我``頂..
玩到好熱吖...又凍又熱甘
今日啊sir狂偷拍...激死喇’‘林走都要大合照``==
兩點幾就放左``勁無聊囖``
放左就同儀..玲..琪去左咖啡灣沙灘hea時間`··
系度傾計‘’5點行翻去三聖 買野
6點鐘閃人```
留ComMeNt'' aOa
沙灘d相^^


|
|
|
唔怪之得果陣同我講好熱啦. 原來同d仔搞到咁happy\__/
|
網主回覆
咩喔``
有女架. Posted at 2009-11-20 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok啦 Posted at 2009-11-20 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
睇下點 Posted at 2009-11-20 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|