苦苦等著一個人/又是何必呢
- 他不會因爲妳的傷痛/妳的悲哀
- 而和妳在一起.而喜歡妳
- 他只是可憐妳
- 不是心疼.沒有感情.只是可憐
mandy6d01
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
mandy6d01
暱稱: 敏灬のLOVE
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-10-25
•
2010-10-22
•
22/9 23/9
•
2010-09-18
•
2010-09-02
文章分類
•
全部
(144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 10 月 (2)
•
2010 年 09 月 (4)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 05 月 (4)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (5)
•
2010 年 10 月 (2)
•
2010 年 09 月 (4)
•
2010 年 06 月 (1)
•
2010 年 05 月 (4)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (5)
•
2010 年 02 月 (7)
•
2010 年 01 月 (10)
•
2009 年 12 月 (13)
•
2009 年 11 月 (14)
•
2009 年 10 月 (10)
•
2009 年 09 月 (11)
•
2009 年 08 月 (9)
•
2009 年 07 月 (6)
•
2009 年 06 月 (8)
•
2009 年 05 月 (7)
•
2009 年 04 月 (4)
•
2009 年 03 月 (4)
•
2009 年 02 月 (3)
•
2009 年 01 月 (2)
•
2008 年 12 月 (1)
•
2008 年 11 月 (10)
•
2008 年 10 月 (7)
MORE...
好友名單
chunwai103
CCMBabii
joyce__12aa
christywut
loklok123321
MIKI88638
chongallen
him3502
tung258
p90au234
sss00123
xoxi
顯示全部(177)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 1345
今日人氣: 4
累積人氣: 5579
2009 年 11 月 20 日 星期五
2009-11-20
分類:
未分類
今日出左去吃飯```
本先系打邊爐;;死人細佬無訂位
搞到行黎行去‘’間間都無位=.=
最後都去左吃pizza‘``叫左兩個4人餐--
張臺都擺唔灑``個個都吃小小就飽==
為左唔浪費野’‘『包剪X』輸左葛就食```
笑鬼死吖..個個都飽都死死下``
影左好多相war
哇..今餐吃左800蚊..貴到欏命
不過細佬同朱系請...出左20蚊==
多謝灑哇```
吃完去左影貼子相``10點幾閃人’‘
d相系相簿度..想睇就睇啦```
post 小小喇
發表時間:2009-11-20 11:21 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 mandy6d01 的日誌
)
bLaCK01314
於 2009-11-24 10:29 PM 發表:
comment =]
要回架.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
love_lhy
於 2009-11-24 07:02 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
eric0305
於 2009-11-23 10:59 PM 發表:
CM=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
carriekabe
於 2009-11-22 07:30 PM 發表:
cOmment
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wingwing412
於 2009-11-22 02:43 PM 發表:
c0mm3nt`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
t0babii1314
於 2009-11-22 01:57 PM 發表:
c0mm3n7;`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
chongallen
於 2009-11-22 01:45 PM 發表:
殘左喔你
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
不嬲都甘殘架啦..
Posted at 2009-11-22 08:29 PM [
編輯
] [
刪除
]
hoyin11
於 2009-11-21 07:54 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wingwing412
於 2009-11-21 12:16 PM 發表:
c0mm3nt`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
babeii_l0v3u
於 2009-11-21 11:45 AM 發表:
c0m`又話唔比POST`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我有d無post啊
Posted at 2009-11-21 09:17 PM [
編輯
] [
刪除
]
1
|
2
|
3
|
»
[
返回 mandy6d01 的日誌
]