| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
聯歡  |
分類: 未分類 |
今日聖誕聯歡 同歌唱比賽``
嗯..d人都幾搞笑``唱d歌都幾好聽``哈哈
到尾有家賓黎唱歌```最靚仔都系陳啟明``
個個都系甘覺得``哈
12點半就上班房聯歡喇..
玩得超激``跑黎跑去``熱死喇
我地狂拿蛋糕黎玩``整落d男仔度```
我比距地整左d蛋糕落個頭...搞到癡叻叻...FuCk
叉包好慘..比距地整到個頭全部朱古力··哈
吃完野就抽獎```中左包餅``最唔想要就系餅-.-
好彩miss 潘好人``同我換左盒朱古力··哈哈
今日系甘比距地整個頭``FUCK...
放左學好無聊```去左吖琪屋企..4點幾閃人```
留CoMmEnT、/留言aOa```
祝大家有個愉快聖誕假啦
|
|
|
fIgI 於 2009-12-22 09:04 PM 發表:
COM`
|
網主回覆
哈哈..
唔整你地?無可能啦 Posted at 2009-12-21 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|