呀梨

2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

 唉....好快就番學啦....仲有兩個星期咋....好唔想咁快就番學ar....我仲多野未搞掂....又頂做果個死人閱讀咩記錄....煩到死....又要做英文果個唔知咩野....番學第一日又要默咩中文喎....乞人憎到死....番學又要早D訓覺....人o地明明可以5點幾先訓o架嘛....又要人地遲D12點幾就訓....唉....救命ar...






訪客留言 (返回 mandy715 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]