唉....好快就番學啦....仲有兩個星期咋....好唔想咁快就番學ar....我仲多野未搞掂....又頂做果個死人閱讀咩記錄....煩到死....又要做英文果個唔知咩野....番學第一日又要默咩中文喎....乞人憎到死....番學又要早D訓覺....人o地明明可以5點幾先訓o架嘛....又要人地遲D12點幾就訓....唉....救命ar...