呀梨

2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


2008-08-16 分類: 未分類

 今日係中國女排對美國ar...本來我覺得中國女排咁勁一定win硬啦...但係中國隊又係2比3輸o左俾美國...唉...真係冇眼睇...都唔知佢o地搞乜...中國隊你o地下場要加油ar...






訪客留言 (返回 mandy715 的日誌)


mandyli0520 於 2008-08-16 07:16 PM 發表:
見你冇人留cm俾你...
就等我留番個cm俾你啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你ar mandy!!!thx!
Posted at 2008-08-20 03:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]