今日我地4姊妹同媽咪一齊去稻香飲茶,飲完茶就去左吉島行街,之後等傑傑放工突然間心血來潮話打麻雀喎!咁就返就媽咪屋企打麻雀啦...但今日運氣可能唔好呀,輸左$100蚊(我地唔係打好大嫁炸)....佢地話我打麻雀有個人(鋒)格,因為我唔聽人意見,自己有自己既打法!!!超......我覺得自己不嬲都有個人(鋒)格同我行我素嫁啦......哈哈