其實我呢幾日真係有D唔開心,因為唔知係咪同傑一齊耐左,我對佢既要求多左呢!我成日都覺得佢唔細心同固執;成日都有自己既諗法...我同你一齊都就黎三年啦!!!我都知你有D野都變好左,但你仲有D我行我素囉!個日我問你你知唔知點樣去愛一個人;你竟然答我唔知喎...我真係好失望!因為如果你唔知點去愛一個人既話,你係唔會拍拖同搵到一個真愛既人囉...我真的唔知你係到諗咩,但我只係想話你知我係真係好愛你同我有諗過我地既將來!而你又懶得理我喎....真係辛苦