今日又上游水堂..,,*
涷到死........
仲有,,,救命!!有間咁既學校要逼人識游水....
唔識就唔識架啦...>/\<"
好慘=3="
之後上中文堂,,,悶到爆炸!
up埋d廢話....好想死!*
個個janice竟然係度寫日記...
真系服左佢=0="
之後放學返黎就玩電腦lu,,,
又有兩日假放,,,一定會訓晏d先得*