mandy9276 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
赤い翼
翼を開けたり、すべてのとげ、跳躍の前進を脱出する
我 的 資 料

暱稱: XMinGx
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最 新 日 誌
2013-09-21
2012-12-16
2012-11-16
2012-11-02
2012-10-20
日 誌 分 類
全部 (354)
生活點滴 (324)
明之盞 (10)
未分類 (22)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
2COMIC
HKcosplay
XD forum
日 誌 統 計
文章總數: 354
留言總數: 703
今日人氣: 27
累積人氣: 13309
RSS Feed
2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天
等待明天...

wo...

今日交收左啦~

試左件衫....

岩岩好....

仲影左d相...

正面的還可以...

但側面就....(嚇死人了...

唉唉...

聽出cw...

一定唔可以比媽打知~

光是帶wig就用了不少時間....

相怪怪的...

不要怪我了...

  今天又是27...畫得好怪..左右肩的位..

之後是cos的圖... 沒有化妝啦...

 


分類: 生活點滴
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 mandy9276 的日誌)


joelaw 於 2009-08-23 09:33 PM 發表:
今日見到妳 - -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下...
我倒是想你看不到...
我好怪吧?!
Posted at 2009-08-24 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoi0103 於 2009-08-23 05:30 PM 發表:
剪左頭髮?
好好睇.
套衫都係.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tinalam 於 2009-08-23 01:19 PM 發表:
頭髮好靚呀>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FlyAngel 於 2009-08-23 11:36 AM 發表:
幾好呀,
側面都唔係好差姐-.-不錯!
畫中人是誰?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy640 於 2009-08-22 09:34 PM 發表:
看>__
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy640 於 2009-08-22 09:33 PM 發表:
你如果吹直個假髮就wery good啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyce_kwan16 於 2009-08-22 08:42 PM 發表:
讚好!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

什麼好??
Posted at 2009-08-22 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]