聽日番學啦...
大家緊唔緊張呢??
D功課做好哂字呀??
我仲差VA....
好煩呀....
哦哦哦....
執好哂野未呀??
哈哈...
好似呀媽咁....
希望唔會有咩事發生啦~
班主任是外籍老師....要比心機呀!!!!
呵呵....
今年要比心機讀書~~~
有張18忘了影獨照....