為左考試而練上色..
好令的一次畫...
好耐冇試過油得咁好啦...(是第一次油得好吧!!!
是少爺來的...
看得出來吧?!
今次算係唔錯啦~
尋日參觀真係學到好多野..
同埋真係覺得D野好得意..(果D好似唔係得意既野呢..
哈哈...
比人話我怪怪的...
ASD個LOOK決定好左啦...
大家都話OK的~