今日返左學校睇分班,
太好啦!
哈哈!
同到書蘅,Sally1班!
不過同唔到章魚同yulam1班!
(傷心ing...)
跟住同我呀媽食早餐,
食完就返企啦!
-------------------------------------
我親愛的1d班同學們
Bye Bye la~
(眾人~???)
只想跟你說再見~