話說前幾日係葵芳買左個d「開運飾物」之後♥
又好似真係好運左wo?!♥
好像有d野都進行得順順利利咁?!♥
但原來有好都有唔好!!♥
好似就今日咁
之前我記錯左自己唔使返學 所以連功課都冇帶♥
最尾苦惱左成日最後決定返屋企拎♥
好在最後係堂上完成左份功課
但係就仲有份未諗到點做-.-
唉-.-覺得自己小小事都要諗好耐 好煩
成日都好擔心-.-點算先!?
今日最開心ge一樣野係英文listening 1 pass左♥
雖然係岩岩合格,但都好開心ga啦♥
speaking 1就仲未知成績-.-♥
真係令人擔心♥
不過如果真係唔合格咪補考囉♥
都無計ga la♥
哈哈♥
|