2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天

 



7.1∼*與豬先生大陸2日1夜之旅*∼第一天

                              

       今朝8點左右∼好早就起左身.之後就換3個D..9點幾豬先生打電話黎:話岩岩先收工.做到通頂..咁辛苦..我就即刻出門口過沙田買埋吉野家,就上家了..上到去,就1齊食野..11點幾12點就執好哂D..12點幾就出門了...今日我地返大陸玩丫.HAHA..同埋怇個FD,加佢個FD女友..4個人..HAHA...係大學火車站等.之後就塔過去羅湖.過關了..HAHA..第1個地方就係塔深圳地鐵過老街.>東門<∼行下咁.行陣都覺得有累喇..4點幾5點就打的過去拎酒店個D.又係上次果間.<∼HAHA.....係酒店撻左陣.6點幾7點∼我地就出去食野個D.食得幾飽呀.叫左好多野食.4個人仲食唔哂添.食完野就過左去行SUPERMARKET∼>果間叫做萬佳.>唔係百佳..∼HAHA..真係好搞笑架.我覺得..我同她FD個女友仲係度掃野添.HAHA.仲買左大陸最出名既立頓奶茶添.買左朱古力味仲買左比我既3奶:小盈.∼做手信添...豬先生佢地梗係買啤酒啦仲有咩買丫....買完野都成9點幾∼就慢慢行返酒店休息個D.返到酒店睇左陣電視∼沖涼,沖完涼個D.就同豬先生過左去佢個FD間房.>飲酒.吹水.睇電視果D...12點幾就同豬先生返番自己間房了...我就去訓覺...豬先生仲睇電視.

          

刊登時間︰2007-07-02 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 6 月 30 日  星期六   陰天

 



.乖乖留係家訓∼

                              

      今日好早就起左身了.成日都冇出過街.上晏媽咪落街食野,仲買左白粥返黎比我食添.HAHA.晏就仲訓左陣覺..4點幾5點就彈左起身.等豬先生收工∼不過他話有排添.唉....等到11點幾.仲未收工∼他仲話MAYBE成零辰4點,5點先收得工..我今晚都係乖乖留係家訓了...

          

刊登時間︰2007-07-02 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 6 月 29 日  星期五   陰天

 



(∼6.29∼

                              

                         今日係星期5,返埋今日就連續放3日.haHA....6點幾放工就出左沙田買我細哥買  煙.買完就塔車返家了..返到家,沖涼,食飯..打電腦.....10點幾無啦啦係張床度訓著左了...

          

刊登時間︰2007-07-02 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 6 月 28 日  星期四   雨天

 



∼與小盈出旺角.628∼HAHA..

                              

         今日又係8點8左右出門口返工.超大雨呀.返到火炭.1落車濕哂.有遮都冇用呀.6點幾放工就同小盈盈出旺角行街個D.約左係大圍火車站月台..HAHA....出到黎.第1時間就收到她去澳門既手信.<HELLOKITTY座枱風扇仔>..好靚架...THX我的3奶:小盈...出到旺角.就去食野,之後就不停咁行街.行街.行街.傾計.傾計.傾計咁∼>HAHA..我地仲去左影貼紙相相添.∼影得都唔錯架.都幾靚架.HAHA....行到11點2左右我地就去塔通肖小巴返家了.返到家,11點7左右....即刻沖涼..開電腦SCAN相添...,之後就去ZZZZ..

          

刊登時間︰2007-07-02 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            

     2007 年 6 月 27 日  星期三   雨天

 



<∼6;27∼>

                              

                       今日1早8點幾同豬先生1齊起身返工出門口個d.haha..我就行落秦石買埋麵包先去塔車,豬先生就行落去田心..今日9點3,4左右就返到公司....成個上晏都冇停過.勁多野做.下晏就好d咋...6點幾放工就塔車返家了.返到家,沖涼,食飯個d.....夜晚仲打左麻雀添..細哥的女友上左黎...打到12點左右就去訓覺了...

          

刊登時間︰2007-07-02 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                            



mandykin0228
暱稱: *.姓黃既∼白紋E蚊∼.︿”
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.*(下午茶吉野家)...
(9∼:28*∼
(9∼:27∼
∼∼^^中秋節後的紅假...
8月十五∼中秋佳節.
文章分類
全部 (626)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
***(^@^)健***
***糯米***
***3奶***
***彥雯***
*Myphotos*
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 626
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 4154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed