|
|
| 2008-01-09 |
分類: 未分類 |
今日係陸運會
好悶好悶
朝早我們2b班超唔開心
唔可以去比賽,,潘+敏......
朝早只可以坐,,悶
下午...happy...我c到某牙sir(小學的)哈,,佢仲記得我的
最後,,頒獎,,紫社有7個. . 何sir超開心lor
今日好攰攰攰攰攰牙
|
| 發表時間:2008-01-09 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
欣欣...]] 於 2008-01-11 08:41 PM 發表:
|
|
|
你地咪好lo 有獎拎 我地得一個,,,唉
我都想見到小學老師牙 可惜學校冇請佢地黎
|
|