mandylam123
暱稱: Mandy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
月曆
最新文章
100問
家長日~
2008-02-17
2008-02-05
2008-02-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
                                                                                                                                                   
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天

 
2008-01-09 分類: 未分類

今日係陸運會
好悶好悶

朝早我們2b班超唔開心

唔可以去比賽,,潘+敏......

朝早只可以坐,,悶

下午...happy...我c到某牙sir(小學的)哈,,佢仲記得我的

最後,,頒獎,,紫社有7個.何sir超開心lor

今日好攰攰攰攰攰牙

發表時間:2008-01-09 06:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandylam123 的日誌)


i_love_u_520 於 2008-01-14 03:47 PM 發表:
你d理解能力冇甘屎牙..甘都吾明
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandylam123 於 2008-01-12 08:27 PM 發表:
to :b女
我唔明你想講咩?/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



欣欣...]] 於 2008-01-11 08:41 PM 發表:
我就同意B女講法,,,藍社收皮LA !!KAKA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandylam123 於 2008-01-10 07:41 PM 發表:
唔好咁唔開心la
下次你個社有可能多點獎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i_love_u_520 於 2008-01-09 07:18 PM 發表:
你地咪好lo
有獎拎
我地得一個,,,唉

我都想見到小學老師牙
可惜學校冇請佢地黎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]