| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
好煩Ah······  |
分類: 未分類 |
呢排真的是很煩~~~很煩··~~~
學校也煩,屋企也煩,功課也煩······
點解人一生出黎就要讀書咖?
究竟系邊個發明讀書呢家野咖!~~~
哎····
煩······死

開心指數: 零失落指數: 100%
p.s希望開心翻D·······
|
網主回覆
ThXz·····我会的!
Posted at 2008-10-19 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=.=`算吧啦,今朝有洒今朝醉!
為開心GE事而開心仲好啦
|
網主回覆
好一句今朝有酒今朝醉!哈哈····  Posted at 2008-10-18 11:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
點解人一生出黎就要讀書咖?
究竟系邊個發明讀書呢家野咖!~~~
↑↑↑-v-我成日都問呢個問題!
|
網主回覆
哈哈·····果然系有感而發!我地真系“同是天涯淪落人”·······哎·····(長嘆一口氣中···) Posted at 2008-10-16 05:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|