Ariel lee的Blog
珍·······藏······
mandylee123
暱稱: 珍····藏····
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
棒棒堂大埔簽唱會感想...
棒棒堂大埔簽唱會
棒棒堂2009我是傳奇演...
愚Run節快樂:】】
NG希望你早日康復
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 171
今日人氣: 26
累積人氣: 2474
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


傷心哦! 傷心 分類: 未分類

 轉眼間就到學期尾啦!

我地1ED同學可能有D要各散西東

好傷心哦!

希同欣又話要轉學

鈞又話可能會翻江門讀!

 

近排很煩!很煩~

在學校也煩,在家也煩~

好似邊度都煩甘~

 

灰心了~

小學同學變了

以前的中學同學都變曬!

再唔系我識葛人!

 

自己成日捻:

如果當初無出到黎

我宜家響大陸會點呢?

開心D?

還系sad D

 

好掛住容容!

容容

i miss you!

 






訪客留言 (返回 mandylee123 的日誌)


chauchochu 於 2008-06-09 09:33 AM 發表:
比個c0mment你..'
唉-v-''轉左再說'...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗚嗚~
Posted at 2008-06-09 01:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wendy0927 於 2008-06-09 09:10 AM 發表:
佢地真係要轉校呀??
我都覺得近排好煩呀!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系煩到死果種添丫!
Posted at 2008-06-09 01:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]