|
|
2010 年 6 月 15 日 星期二`:)
❤15.6.2010 |
分類: 未分類 |
好耐無打qz;( 都系前幾日雞提返起-_-xd
星期四就考數v3v`,驚自己升吾到班;o(
講真令次好勤力;xd`日日都去補習;-)
考完試就大把時間玩x)`
星期一iphone壞左,好采整返;p
今日同聽日放假;-D`好開心哦xd
|
發表時間;):2010-06-15 06:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ho0988 於 2010-06-16 02:03 AM 發表:
Re: 為你送上充斥著祝福的Cm=]
|
|
|
xd_yan 於 2010-06-15 09:58 PM 發表:
:P mandy
|
|
|
J_PIG 於 2010-06-15 09:04 PM 發表:
★c0mm3nT;)` l3Y ; 傀儡.'
|
|
|
J_PIG 於 2010-06-15 09:04 PM 發表:
★c0mm3nT;)` l3Y ; 傀儡.'
|
|