|
|
2010 年 6 月 17 日 星期四`:)
♥17.5.2010 |
分類: 未分類 |
話甘快學期又完:(
今日考數;開頭d mc都無問題v3v`
點知越做越難t_t`勁驚吾合格;<`
吾合格小事;留班就大事v_v`
我要上F.2牙-v- `聽日考普通話:(
今次好勤力溫習;o(`
無無聊聊又打返qz`: )
聽日考完試,吾知有咩節目呢:p`期待 -_-xd
都吾知果條友做咩無啦啦sd「好無奈囉-_-」比Celia,低b-_-x)`
♥我要升班:)
|
發表時間;):2010-06-17 12:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
maM0k0 於 2010-06-18 08:16 PM 發表:
`cM:)
|
|