今日好冻呀∼∼∼∼me好唔想起身
me冇的點樣,一樣俾我吖ba叫醒..
我起身洗臉刷牙∼∼.....
到咗7:40左右我打俾怡怡
我去佢屋樓下=佢...
=佢=到我就快結冰..
=到佢返到學校8:00啦∼∼
好似平事一樣.....
不過第4堂----------唔haplle
因為死人波子.............哎唔想打佢做個咩啦~~
老湯叫咗me下去~~~~me就 咗
me好多謝有安慰me果D人~~~~
今日12:30放學
日日唔得行~~~
想打日記都唔得~~
................................................................
對唔住啊~~~
我冇心弄嬲你嫁~~~~~~
唔好嬲啦~~~~~~我只可同你講對唔住!!!!!!!
你想我講幾多次都得嫁~~~~~~唔好在嬲我啦~~~~