今日貓貓老公完全搵唔到狗狗老婆,,,,,,放工既時候仲諗貓貓老公會唔會係我屋企樓下等我放工返黎,,,,哈哈,,,因為我有小小心軟,,,,結果見唔到老公出現,,,
返到屋企諗左陣.....心諗貓貓老公應該知錯啦掛,,,,所以sms佢話我改左電話,,,,過左一陣貓貓老公就打左比我,,,
聽得出老公好唔開心,,,,,貓貓老公話喊左成日,,,,,之後我心裡面開始內疚,,,,,
訓話完貓貓老公之後,,,當然係氹返老公大人啦^0^ 呵呵~~
仲有2年零10個月就結婚啦~~yeah ^0^
今日夜晚同老公係天水圍拍拖,,,點知比我知道老公今朝自己一個上女仔屋企,,,,我非常非常之不滿,,,,之後為左比教訓老公,,,我等佢走左之後....
即刻去左peoples轉鬼左個電話號碼去,,,,仲取消埋facebook ac ,,,,等佢搵唔到我!!!!
哼!!嬲死佢呀 x10000000000!