呢幾日既camp非常悶羅
成个軍營甘,自由時間得1粒鐘,边夠ar
最悶係尋寶and水炮
攞幾枝竹就話羅馬水炮,边忽似羅馬ar!!!!!
最好玩係閃避球同埋同王尹芝一齊打機,打到Lv4,用左12蚊,最後因唔夠錢而game over不過都好好玩,有機會再打過la,下次對PSP la,仲有边个想對機
今次同Woody 低能同房,最早訓係Woody 跟住低能最後我2:30倒訓