魔物獵人
介紹game同埋講吓学校
manfield
暱稱: mAn
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去完camp
報分@@
NEW MSN
MERRY XMAS
送野俾大+
文章分類
全部 (27)
唉...... (1)
未分類 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 867
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


去完camp la 開心 分類: 未分類

呢幾日既camp非常悶羅

成个軍營甘,自由時間得1粒鐘,边夠ar

最悶係尋寶and水炮

攞幾枝竹就話羅馬水炮,边忽似羅馬ar!!!!!

最好玩係閃避球同埋同王尹芝一齊打機,打到Lv4,用左12蚊,最後因唔夠錢而game over不過都好好玩,有機會再打過la,下次對PSP la,仲有边个想對機

今次同Woody 低能同房,最早訓係Woody 跟住低能最後我2:30倒訓

 

 






訪客留言 (返回 manfield 的日誌)


roy06186 於 2009-05-13 05:40 PM 發表:
咪係..
食屎啦佢地!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 絕對讚成
Posted at 2009-05-16 09:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roy06186 於 2009-05-10 09:10 AM 發表:
我都好悶呀..
個個都唔識..
點同佢地講野..
自由時間得一個鐘頭..
仲要拎黎諗野..
全部都要跟營屋..
一D都唔好玩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇得自由分組,好無聊ar
 
Posted at 2009-05-10 10:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gigi486 於 2009-05-09 09:42 PM 發表:
夠錢呀`
不過兩個都輸咗
唔夠時間入錢炸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦,明la,下次對PSP la
Posted at 2009-05-10 10:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]