今日係陸運會第二天'
我都係同盧詠琳搭車 '106見到
1b果d同學,跟住一齊上車
周妙賢冇散幣比左小童價$2.7or2.9 唔記得
巴士司機冇話 正呀@.@好好笑
跟住...........咁.....
去左麥當勞,06都係咁搵佢呀哥'見到我地班d男仔好像琴日咁'
如果日日都見到佢地' 我都會覺得好煩=] /口\
番左運動場'd位好濕''雪塋唔幫我------哼!
同老師講左我的XX.好彩老師同有d同學係明白是理的人姐~
1c的同學: 真係好 S[]R 呀 果日我有苦衷嫁~ panda
超快就到我地跳遠'我忽然xx <--想知先好問我
但係雪塋竟然話我T3T 搞錯呀xxx做咩咁跳嫁!
(你估我想嫁咩'都係因為..........你唔問我點知姐!)嬲
但係算啦'你都唔知 '''
接力賽果陣我有幫馮楚怡同幽靈打氣 哈哈
老師接力賽我地成班好緊張 加油
蔡老師(班主任):你今次攞唔到獎下一年再加油!我會支持你嫁~ panda上
啦啦隊我地雖然都係冇獎攞..水運會再加油!
1c加油!!!!!!!!!!!!!!我支持你 >333333333<
今日真係好開心呀 我地果班玩得好開心
後果2個男仔戴左假髲'唱歌 好好笑
啦啦隊見到d師姐哥'我地仲話果然係(長輩)好勁呀!
放左學'我同詠琳去行藍灣先走'
今次運動會好開心呀^^