MANMAN日誌
我的在這美麗的星空裡....你在想誰呢??
我就當然想起你la -- 親愛的好朋友,∴°﹒☆°.﹒•°∴°﹒°.﹒•°∴°.
﹒•°∴°﹒☆°.﹒•°∴
有緣做到朋友是好難得的,只要大家
拿個心出來,無也是不可能的,
manfongtang
暱稱: MANMAN
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-04-18
2008-04-18
2008-04-18
2008-04-06
..
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
江若琳-鬥氣
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 516
站內搜尋
2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


.. 分類: 未分類

今日我要起身學琴'

只係做曬功課都冇用’

明天有地理統測'我竟然冇溫書都唔緊張

都唔知我係唔係有問題’

唔係成績好 唔溫書都唔驚  kaikai地=]

都唔知點溫 睇都唔想睇.

 

發表時間:2008-04-18 08:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-04-05 分類: 未分類

今日要番st.john meeting

操...........

好累呀!!

番到屋企'我d屋企人佢地話:你出去食左先番呀下次=]

都冇人同我食,佢地個個都番屋企食;why我唔得

sleep左2粒鐘午睡 

12點趕做曬功課

 

發表時間:2008-04-18 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04-04 分類: 未分類

今日係清明

呀媽同老豆都去拜山’得番我,家姐同埋呀哥係屋企

仲俾左錢我地食野果d’

我同家姐去買lunch.果度好多人呀!=〕

冇野好講

冇做過功課 88

無奈=.=

 

發表時間:2008-04-18 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


今日好開心 分類: 未分類

今日係陸運會第二天'
我都係同盧詠琳搭車 '106見到

1b果d同學,跟住一齊上車
周妙賢冇散幣比左小童價$2.7or2.9 唔記得

巴士司機冇話 正呀@.@好好笑
跟住...........咁.....

去左麥當勞,06都係咁搵佢呀哥'見到我地班d男仔好像琴日咁'

如果日日都見到佢地' 我都會覺得好煩=] /口\

番左運動場'd位好濕''雪塋唔幫我------哼!

同老師講左我的XX.好彩老師同有d同學係明白是理的人姐~

1c的同學: 真係好 S[]R 呀 果日我有苦衷嫁~         panda

超快就到我地跳遠'我忽然xx <--想知先好問我

但係雪塋竟然話我T3T 搞錯呀xxx做咩咁跳嫁!

(你估我想嫁咩'都係因為..........你唔問我點知姐!)嬲

但係算啦'你都唔知 '''

接力賽果陣我有幫馮楚怡同幽靈打氣 哈哈

老師接力賽我地成班好緊張  加油

蔡老師(班主任):你今次攞唔到獎下一年再加油!我會支持你嫁~ panda上

啦啦隊我地雖然都係冇獎攞..水運會再加油!

1c加油!!!!!!!!!!!!!!我支持你         >333333333<       

今日真係好開心呀 我地果班玩得好開心

後果2個男仔戴左假髲'唱歌 好好笑

啦啦隊見到d師姐哥'我地仲話果然係(長輩)好勁呀!

放左學'我同詠琳去行藍灣先走'

今次運動會好開心呀^^

 

發表時間:2008-04-10 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


2008-04-02 分類: 未分類

如題喇`今日係陸運會'
我6點30就起身'好累呀>3333333333<
訓左5小時多少少啦"
同盧詠琳番學'早上7點幾係bus stop度等
 跟住我地搭左118~
得2個姐姐係同校炸'盧詠琳問我識唔識路
我地望住個姐姐幾時落'
佢落我地跟住落=]
佢去邊我地跟住佢去邊 /口\
無啦啦佢同佢呀媽停左'
佢地知道左我地跟住佢=]
好彩佢呀媽話俾我地知運動場係邊'佢地就去m記食早餐*.*姐姐, thx你呀><
去到運動場'好凍凍凍凍呀!!!!!!!!!!!!!!!
凍死我>333333333< kai 左
今日我唔洗比賽'超悶.......
啦啦隊我地好像冇其他班咁好喎....-^-''
等左咁耐'lunch時間先到=] 好開心呀^^
盧詠琳話去食KFC 點知無啦啦逼我同佢去食M記
食曬之後,黃兆恩佢話去KFC等
我同盧詠琳林住去KFC'點知我地唔識路"=]
搭8就番去運動場'
呆左睇人比賽"
無啦啦落雨=]
放學同左呀草番屋企
明天有比賽"加油!!!!!!! 呀草你都要

羊咩咩姐姐:

WISH:你一定可以原校讀中四!唔好話你唔掂

我家姐:你都要加油!唔好驕傲呀!

 

發表時間:2008-04-02 10:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]