病左入左醫院好辛苦T^T金日鐘有吐血...
溫書溫到好悶啦!! 想call人又怕人地話唔得閒 想打比女友我又怕佢話冇電話費咁我可以點呀!! 有冇人可以求下我呀!! 我受夠啦我唔想左咁辛苦啦!! 有冇人可以話比我知點可以解開意個難題呀!! 話比我知啦T^T 我好鬼想喊呀!! 有冇人知呀!!
我快生日啦 但係好無奈 我生日係係星期日 緊本冇人會比禮物我 金個生日又係一個人嫁啦 算啦我一早估到嫁啦!! T^T
金日我打左比女朋友 我個得佢病左 我打到比佢點知佢係m記吃緊野 佢病得好辛苦!! 佢病左希望佢快D好番啦 緊住我呀收左電話啦!! 講得個4句呀收左電話 大家有冇見個一對情侶會好似我地咁
悶死人啦
又想喊又想嬲 咁我嬲/喊好呀!!
頭先我係學校呀, 一番到屋企呀比老母話, 點知我一上msn叫一叫女友, 緊住呀到佢話意加搵佢, 咁我點波!!背書有冇錯咩!! 我又冇做錯野, 想下次默書默好D姐, 咁都唔得?!