|
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
~ *ill* ~  |
分類: 未分類 |
病左
好悟舒服
喔包同me22
today包&瀟同一日生日
生日快樂啊 2位
...............................
打翻比m記問D野
喔 星期5番去開始做野拉
希望悟好衰D咩 做個乖乖人仔
|
| 發表時間:2007-11-05 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
~ *請我拉..喔ho* ~  |
分類: 未分類 |
好happy呀
前日去m記問系米請人
今日就有人打黎話請我拉..喔ho
好happy呀 happy呀 happy呀
雖然人工悟多 but都冇所胃拉 ^^
...............................................
today系哈佬win啊..牙sir要我同佢say t or t
原來系想請我eat糖 哈哈 甘好人ge
|
| 發表時間:2007-10-31 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
~ *人 好假 喔* ~  |
分類: 未分類 |
番到屋企sleep左一震
醒 冲凉 老豆番到屋
鬧我 無理取鬧甘鬧我
根本乜都悟知
好想喊 悟想被人see到
悟想番學校 D人好假喔
好想番大6喔
..................................
我悟鍾意身邊D人
悟鍾意
真嫁 |
| 發表時間:2007-10-25 08:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
~ *學 校 旅 行 喔* ~  |
分類: 未分類 |
今日學校旅行喔
去到麦理浩夫人度假里面玩
but天氣好似嘛嘛咯
冇所爲La...
我對旅行都冇乜feel
D miss 牙sir都系理D乖人嫁拉
點會理我呢D人(佢地就系比我呢D感覚)
......................................
番黎果時系車里面超好玩
玩左成個鍾(最好玩的時刻)
跟住同LPK放學
佢好似好unhappy甘
but我不太like人地系我面前擺起個臭樣比我see |
| 發表時間:2007-10-12 06:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| ~ *喔* ~ |
分類: 未分類 |
今日好煩呀..
又默Is 又背中文 又要作文
又要成日見個死人低能熙
see到佢就憎 真系影响市容 哎
跟住白痴俊又悟知做咩被人停學
古都應?系同個低能熙搞咩黎拉
............................
死老驅 要人作D死人400字g既文章
正一發神經 你又悟叫其他班作
勁火.....................
放學背埋中文就走人(ok好玩)
but see到牙包喊 吓死我
see完牙包喊完又到萧胃型
乜今年流行喊咩 甘好笑既
原來系果D去智能营D野搞到甘
......................................
家姐今日同佢D同學去see有冇工打
Then比人請左 我都想打牙 冇$用 La
|
| 發表時間:2007-10-05 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|