今日要番甲子.."
我約左澄,郭8點9係ok到等..
7點30我打左比澄
叫澄佢去左ok到等我地先
跟住過左一陣我就同牙郭出左去搵澄喇..
不過我到左ok買埋早餐都唔見澄..
再等多一陣澄就來左喇
我地食完早餐之後番甲子
甲子比我地既小息好小時間-,-
第1次小息得10分鐘
第2次小息就得5分鐘-[]-
好小-,-
不過算喇^^
我今日係甲子識左個女仔@v@
haha..
岩岩升上甲子有好多女仔都好似d f2-,-
個樣好大個-[]-..
我地1點左右先放..
跟住我同澄,屁,郭去左聰嫂到食野
屁同埋郭正係望住我地食-,-
有d唔多慣-,-
食完野之後澄同我番屋企到拎錢喇
我細佬今日生日-,-
好似話今晚搞個d大食會
唔知點搞-,-
又要我出去幫佢買cake
煩-,-
我唔打住先喇~_______~!!
|