我愛6c唷<3
畢業了.. "
我們還是好朋友嗎?__?
manin_520
暱稱: ♥▫ KaI 婆 MaN <3ܤ
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-08-31
2008-08-29
2008-08-28
HAHA
2008-07-23
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 353
今日人氣: 0
累積人氣: 2508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 分類: 未分類

今日要番甲子.."
我約左澄,郭8點9係ok到等..
7點30我打左比澄
叫澄佢去左ok到等我地先
跟住過左一陣我就同牙郭出左去搵澄喇..
不過我到左ok買埋早餐都唔見澄..
再等多一陣澄就來左喇
我地食完早餐之後番甲子
甲子比我地既小息好小時間-,-
第1次小息得10分鐘
第2次小息就得5分鐘-[]-
好小-,-
不過算喇^^
我今日係甲子識左個女仔@v@
haha..
岩岩升上甲子有好多女仔都好似d f2-,-
個樣好大個-[]-..
我地1點左右先放..
跟住我同澄,屁,郭去左聰嫂到食野
屁同埋郭正係望住我地食-,-
有d唔多慣-,-
食完野之後澄同我番屋企到拎錢喇
我細佬今日生日-,-
好似話今晚搞個d大食會
唔知點搞-,-
又要我出去幫佢買cake
煩-,-
我唔打住先喇~_______~!!



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: 未分類

今日唔洗番學..
我琴日去左註冊喇..
唔知大家有冇去註冊呢?__?
好悶牙-[]-..
留係屋企冇野做..
正係可以上網,打機,睇電視,傾電話..
悶死>3<..
聽日又去番番去甲子-,-
唔想走來走去-,-
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
好悶
                                     牙!________________________________________!











仲未食早餐tim..
我去食早餐喇
@v@
閉閉~_~!








2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09 不安 分類: 未分類

琴日係我地既知道派左邊間中學既日子..
我入左甲子..
但係朋友呢?..
我就要離開佢地喇..
離開佢地/口\..
我驚佢地升到中學唔會再當我係FD..
我驚佢地升到中學會忘記我..
我驚..我驚..
我們的友誼..
←會這樣嗎?






































最後同你地講..





























6C咁多位既同學..


















































































































2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


2008-07-04 傷心 分類: 未分類

今日有我地6年級既大日子..
大家估下係d咩日子?___?
就係我地6年級既畢業禮喇..
我一早就起左身番學..
因為我要番學唱歌v.v
10點幾既時候我地就領畢業證書喇..
令我最估唔到..估唔到..
我地6c唱歌既時候..
我係喊..
我一路喊一路唱..
s0r牙咁多位6c既同學..
同埋s0r牙 牙郭..
可能係我因為喊..
搞到牙郭你都喊埋一份..
因為我喊..
搞到唱唔到歌..
幫唔到6c咁多位唱..
s0r牙咁多位..
其實我只係因為..
我唔捨得6c咁多位既同學..
但係估唔到同你地相處既時間..
只係咁短暫..
時間可否停留在這一刻..
直到永遠~~永遠~~..
            ↑
     沒有可能吧!!
我愛你牙!____!..
1點3左右畢業典禮就完滿結束..
我地行既6年級既路..
講閉閉喇..
我地要踏上新既路喇..
6C..我永遠都會咁 掛住你地.愛你地 "..
永永遠遠..
2點幾既時候..
我,瑜,欣,屁,棠,儀,澄去左SWIM..
玩得都幾開心既..
其實我都係想忘記唔開心既野..
大家笑住講再見..
今日我係泳池到玩童-[]-..
S0R牙黃仔..
唔好嬲我喇..
我唔想就來走之前你仲係嬲我.憎我 .."
你永遠都係我既好細佬..
永遠..
我今日打既野就完喇..
請大家留一個cmx]..



2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


2008-07-01 分類: 未分類

今日好熱唷..
我同瑜,欣,儀,琪琪同埋欣既牙爸牙媽去swim<3
我同儀落樓下等瑜既時候0.0..
我見到牙郭>v<..
之後仲見到我細佬<--黃仔..
好開心>v<..
跟住瑜落左來我地就去左swim喇..
今日swim唔洗比錢..
正!____!..
我玩滑梯個陣..
撞到隻手/口\..
超痛/口\..
嗚嗚嗚/口\..
我地玩到4點30就走左喇..
我同瑜,儀去左雪糕車到買雪糕食@v@..
我買左士多啤梨味食@v@..
超正超正超正唷>v<...
之後我諗住番屋企既..
跟住瑜話去ok到買野食-[]-..
我又買左雪糕食(<--為食)..
嘻嘻..
今次係chocolate味..
不過今次呢d雪糕冇係雪糕車個d咁好味~___~!!..
我一路食一路番屋企@v@..
ya@____@v..
今日打住咁多先喇..





























































我愛6c唷<3