voip
*.."[]Je_ssica..肥妹"+。
Fish 去澳門的第4天...
今日 都係照常咁過.... 不過 好開心既係 Fish 打左電話比我=) 哈.... 你聽日返黎啦 好開心牙^^
今日 都係照常咁過....
不過 好開心既係 Fish 打左電話比我=)
哈....
你聽日返黎啦 好開心牙^^
刊登時間︰2007-06-12 10:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]