voip
*.."[]Je_ssica..肥妹"+。
不捨得//...
就黎要同呢個日記 講拜拜啦 真唔捨得 有太多回憶係到啦!! 唉...鬼叫咁多人用xg 同埋呢個xg 成日輕輕地咩... 冇計啦!! 我的回憶收集板 再見啦!!
就黎要同呢個日記 講拜拜啦
真唔捨得 有太多回憶係到啦!!
唉...鬼叫咁多人用xg 同埋呢個xg 成日輕輕地咩...
冇計啦!!
我的回憶收集板 再見啦!!
刊登時間︰2007-06-13 08:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]